Rabu, 26 September 2012

Bilalah angin rajin nak mari......!!!!




Huuuu........dah macam hutan sekali pandang.




Dah lama tak trim pokok tu......mana taknye, asyik tk sihat je. Last hari tu masa bulan puasa. Dah serabai , dah makin meninggi pun ada. Kalau mcm tu kene pakai tanggalah jawabnya. Tapi tu lah.....bila dah sihat, angin malas lak merasuk satu badan.



Pokok mcm ni ....trim senang je tapi....daunnya punyalah banyak kene kaut. Bab tu lagi satu malasnya.!!!
Biasanya memang keje saya mengandamkan pokok ni....suami mana ada masa, balik keje dh petang, hari sabtu@minggu standby on call. Kekadang kene keje gak.  Habis sapa lagi nak buat....tangan kecik, jari halus mulus ni lah yg buat. Eeeehhhhh.......pompuan yg menghayun buaian leh goncang dunia, takkan setakat pokok2 ni tak leh hayun ngan cutter.....hahaha!!!!!. Sabo ye pokok2, esok lusa cantiklah tu!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Komen