Khamis, 7 Februari 2013

Brownies kentang coklat berkeju









Assalamualaikum dan salam sejahtera. Beberapa hari lagi rakyat Malaysia akan menyambut satu lagi perayaan....Tahun Baru Cina. Cuti panjang lagi!!!. Mesti ramai yang dah merancang nak kemana...anak2 sekolah pun cuti seminggu!!!. Saya pun nak bercuti panjang kali ini....dah lama tak jalan jauh sebab ada tanggungjawab yang tak boleh ditinggalkan. Tetapi kali ini, ipar dan biras sanggup ambil alih tugas saya sementara. Terima kasih tak terhingga kerana memahami!!!.. Mungkin N3 ni yang terakhir untuk minggu ni. Mungkin.....!!!!. 

Brownies ni dah bersiaran pada bulan yang lepas. Tapi hari ni saya buat lagi....untuk tetamu yang bertamu!!!. Kalau dulu saya tak letak topping. Kali ini saya letak butter cream,  cheese n coklat rice. Bertambah sedaplah brownies ni. Saya guna loyang empat segi 8x8in.  Pada sesiapa yang nak merasa dan nak mencuba, intai resepi saya yang lepas BROWNIES KENTANG COKLAT. Ini kes malas nak menaip resepilah ni....!!!!!















Tiada ulasan:

Catat Ulasan