Ahad, 23 September 2012

Blog Yang Selalu Ku Intai......!!!!!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Alhamdulillah kita masih diberi kesempatan untuk terus bernafas.....menjalani kehidupan yg serba warna warni dan dapat terus membina hati dan keluarga bahagia. Selagi kita diberi kesempatan dan peluang, kita hendaklah sentiasa menghargai insan2 yang sentiasa berada disamping kita, yang bersama2 di kala susah dan senang, di kala derita dan bahagia. Hargailah mereka selagi mereka ada kerana mungkin esok adalah hari terakhir kita.....umur kita sehari semalam je!!!!!

Dikesempatan ini juga, saya ingin mengucapkan terima kasih kepada blogger2 yg telah singgah ke blog saya. Almaklumlah, saya masih bertatih dan banyak hal saya kene pelajari dari mereka yg terlebih dulu 'makan garam'. Sebelum ni saya sering intai blog2 masakan atau pun blog2 santai.....untuk mencuba resepi terbaru, untuk hilangkan stress dan untuk mendapatkan info terkini. Antara blog2 yang saya intai :

Bebasberlari.blogsport.com
Santai Ben Ashaari
Que Achmad dot com
Yatiememories.blogspot.com
Che Mat Gebu Dapur Tanpa Sempadan
Mieza @ WAWMC
Sitidelima-dari dapur ct
Yat Easybakes.blogspot.com
Mamafami.blogspot.com
DayangJack @ DapurKu Sayang
Ovenkecil.blogspot.com
Liza @ Intai dapur
Azlita Masam Manis
Sue-hasue.blogspot
Noorsha.blogspot.com
Mamawandiha.blogspot.com


Sebenarnya ada banyak lagi tapi ada yg saya copy resepi, ambik petua dsbnya.....terlupa nak catit dari blog mana. Jika terkeluar resepi atau sebagainya dari blog anda dlm blog saya.....saya akan tulis sumber dari internet saja ye.....saya mohon banyak2 ampun dan maaf.

Kepada bloger2 yg saya sebut diatas, banyak sudah ilmu yg saya dapat, saya praktikkan. Dari situ timbul minat dan keinginan untuk mempamerkan hasil air tangan saya kepada anda khasnya dan kepada sesiapa saje yg sudi singgah ke blog saya amnya. Anda semua adalah sumber inspirasi saya. Jika ada tersalah fakta, terlajak kata, tersinggung rasa, saya mohon ampun dan maaf.......

"SESETENGAH PEKARA SESUAI BENAR DENGAN SEMUA ORANG, TAPI TAK SERASI DENGAN KITA. SESETENGAH PEKARA SERASI BENAR DENGAN  KITA, SERASI JUGA DENGAN SEMUA ORANG."


Wassalam....

2 ulasan:

  1. assalam uda...
    terima kasih menjadikan blog sy & rakan2 yang lain sebagai sumber rujukan & inspirasi. bila sy jumpa blog uda sy pun terpikat dengan menu2 yg disajikan di sini & terus follow uda. sama2 kita berkongsi ilmu biarpun sedikit usaha kita moga mendapat keberkatan dunia & akhirat.. amin..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikumsalam......terima kasih juga dpd saya. Sama2 kita kongsikan ilmu......

      Padam